AZ INTÉZET
Az intézet vezetői
Kutatók
Kutatócsoportok
Szervezeti egységek
Testületek
Külső Tanácsadó Testület
Üvegzseb
KUTATÁS
Kutatási területek
Tudományos beszámolók
Kiemelt projektek
PUBLIKÁCIÓK
MT/DP műhelytanulmányok
BWP műhelytanulmányok
Munkaerőpiaci tükör
Verseny és Szabályozás
KTI Könyvek
Egyéb kiadványok
Sajtószemle
Kiemelt külföldi folyóiratcikkek
Publikációs listák
Archívum: Munkatudományi kutatások
Archívum: Rejtett gazdaság
KÖNYVTÁR
Általános információk
Online katalógus
E-források
Facebook
Ajánló
ESEMÉNYEK
Hírek
Konferenciák
Konferencia előadások
Nyári Műhely
KTI Szemináriumok
KTI Nemzetközi szemináriumok
GVH-KTI Szemináriumok
Verseny és Szabályozás könyvbemutatók
ADATBANK
ERŐFORRÁSTÉRKÉP
MUNKAERŐ-PIACI ELŐREJELZÉSEK
KUTATÓINK
ÁLLÁSAJÁNLATOK
PARTNEREINK
BLOG
RÉGI MUNKATÁRSAK
KRTK HONLAP
KÖZOKTATÁS TELJESÍTMÉNYÉNEK MÉRÉSE–ÉRTÉKELÉSE
1. Közoktatás-statisztikai tudásbázis létrehozása (KOSTB)
2. A középfokú szakképző iskolák kínálati változásainak elemzése (SZAKK)
3. A tanárok allokációjának hatása az iskolai eredményességre (TMATCH)
4. Olvasási kompetenciák és a könyvekhez való hozzáférés: a települési és iskolai könyvtárak szerepe (KÖNYV)
5. Az óvodáztatás hatása a tanulói kompetenciákra és az óvodai ellátottság alakulása (OVI)
6. A roma fiatalok általános iskolai eredményessége és középiskolai továbbtanulása (ROMA)
7. A sajátos nevelési igényű fiatalok általános iskolai eredményessége és középiskolai továbbtanulása (SNI)
8. Az iskolák és osztályok tanulói összetételének hatása a tanulók egyéni teljesítményeire (SZEGR)
9. Tanulói kompetenciák és középiskolai továbbtanulás: a tartós szegénység hatása (KTOV)
10. A tanárok hatása a tanulói kompetenciák fejlődésére (TT)
11. Az iskolák eredményességének mérése a középfokú oktatásba jelentkezők kereslete alapján (KÖZÉP)
12. Helyi tanári munkaerőpiacok, az önkormányzatok költségvetési helyzete és a kompetenciamérési eredmények területi különbsége (ÖNK)
13. A TISZK-átalakulás hatása a tanulói teljesítményekre: bemeneti hozzáadottérték-mérés (TISZK)
14. Középiskolai és felsőfokú felvételi rendszerek matematikai optimalizálása (FERO)
15. Az elszámoltathatósági rendszerek elméleti háttere és nemzetközi tapasztalatai (ACC)
16. A tanárok teljesítményalapú bérezésének elmélete és nemzetközi tapasztalatai (TBER)
17. A tanulói eredményességhez kapcsolt iskolafinanszírozás elméleti háttere és nemzetközi tapasztalatai (FINER)
18. A szakfelügyelet és szaktanácsadás szerepe a minőságellenőrzésben és az oktatáspolitikai célok megvalósításában (SZFEL)
19. Intézmények és információs, ellenőrzési, ösztönzési eljárások leírása és elemzése különböző iskolakörzetekben (TEREP)
Intézményünk országos és
nemzetközi hálózati kapcsolatát
az NIIF program biztosítja
MTA
Magyar Tudományos Akadémia
Utolsó módosítás: 2010. 09. 27.