Kapcsolat Honlaptérkép Keresés Belépés Webmail English
A Magyar Tudományos Akadémia központi weboldala
Magyar Tudományos Akadémia kutatási pályázatai
A Magyar Tudományos Akadémia kutatóintézet-hálózata

KÖZOKTATÁS TELJESÍTMÉNYÉNEK MÉRÉSE–ÉRTÉKELÉSE

4. Olvasási kompetenciák és a könyvekhez való hozzáférés: a települési és iskolai könyvtárak szerepe (KÖNYV)

Produktum401: A KSH TSTAR éves teljes körű településsoros adatbázisaiból önkormányzati könyvtárellátottsági adatok leválogatása, a változók egységesítése (word) (excel)

Produktum402: A települési könyvtáradatokra vonatkozó könyvtárpanel kialakítása (word) (excel)

Produktum403: A KIR-STAT iskolai adatbázis 1992-2005. évi adatfile-jaibol az iskolai könyváradatok leválogatása, településszintű aggregálása (word) (excel)

Produktum404: Az iskolai könyvtáradatokra vonatkozó településpanel kialakítása (word) (excel)

Produktum405: Az iskolai könyvtáradatokra vonatkozó településpanel kialakítása (word) (excel)

Produktum406: Statisztikai számítások a települési és iskolai könyvtárellátottság trendjeiről Magyarországon 1986-2005 között, regionális és településszintű dimenziókban (word)

Produktum407: A 2007. évi, 8. évfolyamos OKM teszteredményeinek, tanulói háttéradatainak és iskolai szintű adatainak összekötése az iskolai és települési könyvtár-panellel (word) (excel)

Produktum408: Ökonometriai becslések az olvasás, a könyvtárhasználat és a családi könyvállomány, valamint az iskolai könyvtár hatásáról a tanulók olvasási teszteredményeire (word)

Produktum409: Olvasási kompetenciák és a könyvekhez való hozzáférés: a települési és iskolai könyvtárak szerepe. Zárótanulmány (word)

Intézményünk országos és
nemzetközi hálózati kapcsolatát
az NIIF program biztosítja
MTA - Magyar Tudományos Akadémia MTA
Magyar Tudományos Akadémia
 
Utolsó módosítás: 2009. 12. 01.